Közlemény

Tisztelt Szülők/Gondviselők!

Kedves Diákok!

Ezúton tájékoztatom Önöket, hogy az emberi erőforrások minisztere 17/2021. (III.5.) EMMI határozata a köznevelési intézmények működését érintő egyes veszélyhelyzeti intézkedésekről alapján intézményünk 2021. március 08. napjától zárva tart.

Az iskolában 2021. március 8-ától 2021. március 31-éig a nevelés-oktatás tantermen kívüli, digitális munkarendben kerül megszervezésre. A tavaszi szünet utáni első tanítási nap 2021. április 07.

Tájékoztatom Önöket, hogy gyermekfelügyelet – a vonatkozó rendelet alapján – az intézményben nem kerül megszervezésre.

Az intézkedés miatt a tanulói étkezés rendje is megváltozik. A tanulóknak lehetőségük van étkezést igényelni, melyet a Csabacsűdi Szociális Intézmény és Konyha által meghatározottak alapján lehet igénybe venni.

Kérjük Önöket, hogy étkezési igényeiket a mai napon 16:00 óráig jelezni szíveskedjenek az iskola titkárságán.

Az étkezési igényeket a későbbiekben a Csabacsűdi Szociális Intézmény és Konyha ügyintézőjének szükséges bejelenteni az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

Kasnyikné Bobvos Mariann 06-66-536-422, 06-70-626-76-49;

Gilanné Radványi Rózsa intézményvezető 06-70-501-06-01, szocintezmeny@csabacsud.hu.

A digitális munkarend alatt az intézmény pedagógusai az E-kréta Digitális Kollaborációs Terét használják, melynek kezelését az őszi időszakban a felső évfolyamos tanulóinkkal már megismertettük. A rendszer lehetőséget ad arra, hogy a tanítási órákat valós időben (eddig megszokott órarend szerint) tartsuk meg.

Alsó évfolyamokon szintén az E-kréta felületén történik a kapcsolattartás.

Azon családokhoz, akik nem rendelkeznek megfelelő digitális eszközzel, lehetőség van korlátozott számban intézményi eszközöket kihelyezni. Ez irányú igényüket kérem a mai napon 16 óráig jelezni szíveskedjenek.

Megkérjük Önöket, hogy a tanulók tankönyveit, füzeteit és egyéb felszereléseit a mai napon vigyék haza.

Megkérünk mindenkit, hogy az intézmény online felületeit kövessék figyelemmel, az intézmény működésével kapcsolatos információkat folyamatosan tesszük közzé.

Tájékoztatom Önöket továbbá, hogy az intézmény vezetése és titkársága továbbra is a megszokott rend szerint működik.

Az alábbi elérhetőségeken állunk szíves rendelkezésükre:

06-66-219-602, 06-30-284-40-24

iskolacs@szarvasnet.hu, treftitkar@gmail.com.

Tisztelettel kérjük mindenki együttműködését a járványügyi helyzettel kapcsolatos szabályok, rendelkezések betartásában, a digitális munkarend zavartalan működtetésében.

Tisztelettel

Sutyinszky Zoltán

intézményvezető

This entry was posted in Egyéb. Bookmark the permalink.