Egerben járt a harmadik osztály

2016. május 6-án nagy izgalommal indultunk el Egerbe. 2 és fél órai utazás után érkeztünk meg. Hátunkra vettük a hátizsákot és elindultunk felfedezni Eger nevezetességeit.

Első állomásunk az Egri vár volt. Itt megnéztük a vártörténeti kiállítást, bepillantottunk az Egri csillagok című filmbe, tisztelegtünk Dobó István várkapitány síremléke és a hősök szobrai előtt. Végigsétáltunk a várfalakon és a bástyákon. Eger panorámája csodálatos.

Utunkat a Gárdonyi Géza Emlékházban folytattuk. Az író életéről érdekes dolgokat tudtunk meg, például kertészeti cikkeket írt és könyvbe rendezte, több nyelven írt és fordított is, festett.

A következő állomásunk a Kopcsik Marcipán – ez a múzeum mindenkit ámulatba ejtett.

Sétánkat folytatva megcsodáltuk a Bazilikát, a Dobó teret, a Minorita templomot. Még nagyon sok látnivaló maradt, de lassan indulnunk kellett.

A meglepetésprogram egy kis túra volt az Egerszalóki Sódombhoz. A tiszta levegő és az érdekes természeti képződmény mindenkit elkápráztatott.

Nagyon jól éreztük magunkat!

Osztálykirándulás Egerben
This entry was posted in Egyéb. Bookmark the permalink.